Het duidelijke beeldscherm van de testbank computer (een dergelijke monitor staat ook boven de testbank zelf) geeft tijdens het testen direkt alle belangrijke informatie. Zoals toeren, wiel Pk’s, motor Pk’s en zonodig motor koppel, dit kun je naar eigen wensen invullen. Zo beschikt het systeem over 10 verschillende schermen
Nadat het blok weer in het frame gebouwd is, wordt de gehele motor op de SuperFlow CycleDine testbank geplaatst, om een hele reeks metingen te gaan doen. Nadat de motor juist is afgesteld dmv sproeier en ontsteking gaan we de vermogen meten. Wat bij een crosser zeer belangrijk is, is dat we een zo groot mogelijk koppel krijgen. Uiteraard houden we hierbij al rekening mee tijdens het modificeren
Optimaliseren van een CBR 900 met Factory Carburateur kit en dito luchtfilters, welke we geheel afstellen op onze SuperFlow CycleDine testbank. Meer vermogen en toch meestal zuiniger in gebruik.
Honda CR 125 van Dhr. v Nielen op de testbank na de nodige modificaties. Let op de extra slang aan de linker kant van de motor, deze gaat naar de afzuiging toe
De Yamaha R6 op de CycleDine testbank nadat de seatpipe set van BOS is gemonteerd, om afgesteld te worden op het nieuwe uitlaat systeem.
De testbank is zodanig gemaakt dat ook de kleine motoren er op passen, te testen en af te stellen. In dit geval een CR 80. De tafel aan de linker achterzijde van de testbank is bedoelt om kart motors te kunnen testen en afstellen.
De testbank is zodanig gemaakt dat ook de kleine motoren er op passen, te testen en af te stellen in dit geval een KX85 (zelfs een KX65 met de kleinste wielen past op onze testbank.